巴叔

摄影,自驾,徒步
Thinking Out Loud - Jasmine Thompson

sweetest:

今天FM给我推荐这首歌曲,竟然是小萝莉Jasmine Thompson,前几天刚发过她的歌曲,嗓音很好听,今晚再次被吸引。当我们老去,仍会相爱,与你手牵手,爱永远年轻。


《Thinking Out Loud》歌词:


When your legs don't work like they used to before
当你的手脚已不如从前灵活
And I can't sweep you off of your feet
甚至不能自如的控制身体时
Will your mouth still remember the taste of my love
你还会记得我对你的爱吗
Will your eyes still smile from your cheeks
你还会发自内心的对我微笑吗
Darlin' I will
亲爱的
Be lovin' you
我依然爱你

Till we're seventy
即使我们都老去
Baby my heart
宝贝我的心
Could still fall as hard
仍旧一样的感觉
At twenty three
像年轻时那样
I'm thinkin' bout how
我在想
People fall in love in mysterious ways
人们坠入情网都是很奇妙的
Maybe just a touch of a hand
可能只是手和手的碰触
Me I fall in love with you every single day
和你在一起 像是每天都在谈恋爱
I just wanna tell you I am
想告诉你 现在我觉得
So honey now
如此甜蜜
Take me into your lovin' arms
拥我入怀
Kiss me under the light of a thousand stars
在星光下亲吻我
Place your head on my beating heart
靠近我的心
I'm thinking out loud
我好想告诉你
Maybe we found love right where we are
或者我们就在这里发现的爱情

When my hairs all but gone and my memory fades
当我的头发都掉光了 我的记忆都衰退了
And the crowds dont remember my name
人们也忘记了我的名字
When my hands don't play the strings the same way (mmm)
我的手弹奏的弦乐也不如前
I know you will still love me the same
我知道你仍会爱着我

'Cause honey your soul
因为你的心依旧甜蜜
Can never grow old
不会老去
It's evergreen
永远年轻
Baby your smile's forever in my mind in memory
你的笑容永存我心

I'm thinkin' bout how
我在想
People fall in love in mysterious ways
人们坠入情网都是很奇妙的
Maybe it's all part of a plan
或许命中注定
I'll continue making the same mistakes
我依旧重复我的小错误
Hoping that you'll understand
希望你会明白

That baby now (oooooh)
宝贝 现在
Take me into your loving arms
拥我入怀
Kiss me under the light of a thousand stars
在星光下亲吻我
Place your head on my beating heart
靠近我的心
I'm thinking out loud
我好想告诉你
Maybe we found love right where we are (ohh ohh)
或者我们就在这里发现的爱情 哦哦

(al la la la la la la la la)
啦啦啦啦啦啦啦啦

Baby now
宝贝 现在
Take me into your loving arms
拥我入怀
Kiss me under the light of a thousand stars (oh darlin')
在星光下亲吻我
Place your head on my beating heart
靠近我的心
I'm thinking out loud
我好想告诉你
Maybe we found love right where we are
或者我们就在这里发现的爱情
We found love right where we are
我们就在这里发现的爱情
And we found love right where we are
我们就在这里发现的爱情


评论

热度(126)